2010-05-17

Tja!


Har haft en underbar dag med Mamma i solen idag, vi åt lunch på stan och Mamma köpte lite nya kläder. Hon hittade en massa fint. Mysig dag med Mamma! <3 Sen så åkte hon hem och jag mötte upp en vän och vi åkte och kollade i lite affärer, hittade ett par beiga/off white shorts. Passar perfekt!

Sen så åkte jag hem och efter en stund kom Bejb hem och vi satta oss ett bra tag på balkongen. Sen gick vi ner till hamnen och köpte glass. <3




Nu kollar Bejb på de nya programet på 5an och jag kollar runt lite på datorn, om ca 30 min börjar Fruarna på 3an, det måste ses!
Sen blir det film "The Bad Lieutenant" med Nicolas Cage i huvudrollen.



Nu ska jag ringa Mamma! xoxo E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0