2010-03-05

God kväll!
Sitter i soffan och verkligen älskar min nya ring, den kommer garanterat att bli min nya favorit, 149 kr fick jag betala för den och det är faktiskt lite silver i den. Det gillas.


Ikväll har vi varit en sväng förbi mamma och C, tog en fika och bara pratade om allt. Bejb och C åker ju neråt imorn med släp för att hämta upp en massa möbler b.l.a en röd persisk matta till vårat hem. Om dem nu har kvar den. Om den ej har de så sa C att dem har en massa andra mattor där som vi fick ta. Han sa att dem hade någon som var på va 6 meter bred och 6 meter lång. Kommer täcka hela v-rummet, kanske inte hela men nästan.


Så imorn bli det en hel dag för mig själv. Då ska jag städa i hela lght:en. Från topp till tå. Vet bara inte vart jag ska börja, men jag tror det blir i vårat s-rum.


Ska fixa i ordning alla kläder snyggt och fin. Färg/model m.m. (Tips?)






Kommer sakna Bejb, men på imorn kväll ska vi mysa och ha det soft. Perfekt. Love you Bejb!


Tänkte slänga in en "Inspo" oxå.


Inspo;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0