2010-06-15

När jag duschade förut så använde jag min nya hår inpackning, och jag kan bara säga att de gjorde susen för håret. Men jag måste fortfarande klippa mig. Minst 10 cm om inte mer.


Jag fikade med Mia förut idag och vi satt ett bra tag och snackade om allt. Väldans trevligt.


Sen efter mötte jag på en vän och hon berättade att hon ska flyga till Malta om 2 månader med en buntt vänner, dem blir borta i 12 dgr. Hoppas ni alla får det underbart där nere! :)


Nu på kvälls kvisten har vi inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt och diskat lite (ganska skönt med en diskmaskin må jag säga.)




Vad har ni andra haft för er idag?





Nu ska jag kolla på de senaste Unga Mödrar Danmark som jag missade idag.

xoxo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0