2010-06-03

Hej!




Sex And The City 2 var skit bra, massor av mode och mycket spänning. Ska nog se den igen haha.



Idag var jag med två vänner, vi fikade och gick ner till hamnen och bara hängde. Sen var jag tvungen att åka hem, är ju katt vakt åt mamma och c så dem kan man inte lämna allt för länge hemma själva eller jag vill inte göra det, max ca 3-4 timmar.



Just det fick reda på en ganska rolig sak idag också som jag tyvärr inte kan berätta här i bloggen, men när jag fick veta det blev jag ganska så förvånad, men iofs efter ett tag så släppde det. Det var bara så lustigt haha. Finns människor till verkligen ALLT! Ha ha!

Nu ska jag se klart på de senaste Unga Mödrar Danmark och se ska vi se på någon film och mysa! <3



xoxo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0