2010-01-27

Hejhej! Snart är det läggdags här i stugan. Imorgon blir det förmodligen en fika med mamma på stan och kolla efter en 1 års present till våran gud son William, han fyller 1 den 9 feb. Den 6 feb ska vi alla hem till bror för att fira bror och mig (tvillingar).


Sen så kanske jag ska på  Cheap Monday Fashion Show A/W 2010 den 1 feb kl 20.30, är riktigt sugen att gå. Men jag tror nog att jag drar, har ju haft cheap monday jeans bla som mina favoriter i många år. Köpte mina svart/gråa för många år sen och dem still going strong :) Det gillas!



Är det någon mer där ute som ska gå på deras visning? Det är Klingan som bjuder in sina läser, super skoj att hon fick möjligheten att göra det. Perfekt som oss som inte kan gå på Stockholm Fashion Week (skulle extremt gärna vilja gå på det) Men what to do, skoj att gå på CM´s visning iaf. Man ska vara nöjd med det lilla. :)



Nej nu babblar jag på för mycket, ska strax borsta tänderna och hoppa i sängen.
Imorn står det ännu ett tränings pass på schemat, vet inte vad dagen mer har att erbjuda med det får man se.




XOXO




P.S Imorn kommer en till Emma´s Outfit upp, måste bara hitta en bra kombo :) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0