2010-01-27

Hej, var med Ellie på stan förut, vi kollade i affärer och hande det allmänt trevligt, hon köpte en randig tre kvarts tröjja på VM samt en ur cool kort tshirt. Fast jag tycker hon skulle ha köpt den svarta tajta klänningen på Lindex, den satt perfekt på henne :) Hon kanske ångrar sig och köper den. Kollade runt lite efter en 1 års present till Wille också, men kunde inte hitta den perfekta presenten, det ska ju vara något fin fint till honom ju. Hittade dock en Telitubis (stavning) men den är jag lite osäker på. Sen så gick vi och hurttade (träna) oss lite, gick skit bra. Ellie tränade mer än mig idag, men till min försvar så tränade jag ganska mycket igår så. Men det var skönt att träna. Ja det var dagen. Blev ingen fika med mor idag, hon hade för ont så on ville inte ta sig till stan.


Japp, snart kommer dagens köp upp, måste bara fota allt bra :)




Hoppas ni får en bra tisdags kväll för det ska vi ha, och missa inte för guds skulle inte Andra Avenyn kl 21!





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0