2010-08-28





Inspo;
Lördag


Dagens inspo blir mig idag, idag har jag på mig ett par old svarta kavaj byxor av nåe slag och sen blir de en ny blå vit randig tröja. Passar idag är solen sticker fram lite då och då.
Sen en Chanel inspirerad kavaj över det. Perffa!





Snart ska jag ner till stan, möta upp en vän för lite prat och sen kanske en annan kompis joinar oss.

Vet inte exakt vad som händer idag, det får man se helt enkelt. Gillar sånt.
Bejb ska iväg på fest idag, dem ska äta surströming och dricka lite. Vet inte om surströming är gott, alla säger att det är det äckligaste men man måste ju testa innan man kan avgöra de. Ha ha!



Så ikväll kanske jag rullar förbi mamma och C och kollar vad dem har för sig, kanske blir någon film och pizza. Ska ringa dem sen.




xx E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0