2010-04-28

God för-middag! Vaknade för ett bra tag sen, kokade lite kaffe och satte mig bumms på balkongen för att fånga morgonen. Är så härligt att sitta där. Lyssna på alla måsar som har sig. (Gillar dem eg inte pgs händelsen i Finland haha)


Idag blir det en lugn dag, läsa lite teori (why?) men det måste göras. Ska banne mig ta de där j-a körkortet i slutet av detta år. (Peppar peppar)
Då får du gömma bil nycklarna Bejb ;)

Kollade spåkulan vad den hade att säga om mig idag och det var följande:

Spåkulan säger: Du behöver varva ner och inte bara kasta i dig skräpmat. Planera en riktigt god måltid. Bjuder du även en vän får du en oförglömlig kväll.

Egna kommentarer: Hm, kan nog stämma lite, bjuder nog vännen på en smothie imorn (vi MÅSTE ses, gått för lång tid nu)   ;)


Just det, grattis till oss som fyller 2 år & 11 månader idag, älskar dig min underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0