2009-11-30

Just nu kollar vi på Grannfejden, att den så liten hund ka göra så mycket skada så att grannarna bråkar ihjäl sig.


Om ca 1 timme ska vi åka och hämta upp bror + hans vänner som har varit på konsert, kommer inte ihåg va det va han skulle se men de va nått band.



Imorgon blir det förmodligen fika på stan med en vän och sen blir det massa plugg, måste verkligen sätta igång hårt. Ska klara det, ska göra, måste. Det är mitt mål till nästa år. Tror det blir mitt nyårs löfte. Har ni tänk på era nyårs löften? Jag har väl bara kommit två stycken, det räcker inte. Måste komma på fler.


Vill åka på mellan dags rean också, helst till Sthlm. Ska leta efter en massa begravda skattar :)
Det folk inte vill ha kanske jag vill ha :) Det de som är så skoj med vintage plagg eller saker, love it!





Nu får ni alla ha en bra dag så hörs vi senare eller imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0