2009-05-16

Gud vilket väder vi har, så underbart. Vi alla satt i solen och hade det soft, eller a vi satt på fiket. Mysigt!

Nu sitter vi här hemma, killarna spelar tv-spel (Ej ovanligt) Jag sitter och slö surfar på datorn, ska snart slå på en film och sätta mig på balkongen under parasollet. Älsklingen och jag ska snart laga lite middag också, börjar bli dags. Vet inte riktigt vad vi ska laga, blir nog köttbullar och potatismos (ej pulver-mos) gott, sott!


Ikväll ska vi ha mys kväll, ESC och vin, kan verkligen inte bli bättre. Antingen ser vi på ESC eller på American Pie filmerna som kommer ikväll. Vi får se vad vi känner för :) Fast det brukar bli en film på datorn, lägger oss i sängen med bärbara och slår på en film, underbart! (`v´)


~ Bild på mina lover, bara för att jag typ lite typ mycket sådär typ gillar er typ massor, haha! (`v´) ~






Hörs senare, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0