2009-05-12

Måste ta och sälja lite kläder tror jag, är det någon som har 6½ överfyllda garderober med kläder och 4 kartoger med skor och 5 med väskor? Kanske en som älskar både kläder och skor och väskor.

Ska iaf sälja nått, men jag kan fan inte ta mig till att göra det, för varje plagg eller sko har en historia.
Hm, låter som en pistol från typ 1765 talet. Got to stop.



Ville visa er två st jätte fina bilder vi tog förut. Gu va himelen var fin.
Tagen från våran balkong.




Älskar min fina underbara kille M
Du gör min dag, min natt
Kommer aldrig att släppa dig
Du sa förut att vi vill vara med mig till vi blir 170 år och du jag kan säga att det vill jag med.
Du är den finaste jag vet. Respekterar mig för den jag är.
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: jossie

emma , bara så du vet sså kan man nt bli 170 år , otur

2009-05-12 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0