2009-05-07 [Ellie´s 20 års dag]

GRATTIS ELLIE PÅ DIN 20 ÅRS DAG, LOVE YOU
TACK FÖR DENNA DAG, DEN VAR SKIT NICE! :D


Hoppas du gillade presenterna och tårtan :)





Snart ska bejb och jag fixa lite i sovrummet, nya säng kläder ska på och sista tvätten ska hängas upp.
På lördag blir det förmodligen etuna med vännerna, får se. Känner eg inte för det, men en tripp dit kan man fan inte säga nej till.
Lyssnar lite på John Mayer, han gör mig lugnt, eller han är nr 3 på listan som kan göra mig lugn med sina underbara låtar. På 1 plats kommer mamma och älsklingen. Går alltid att prata med dem allt. Hur man känner sig m.m.
Sen så har jag också mina underbara fina vänner. Dem går och prata om allt. Uppskattar verkligen det, att ni finns där.


Fuck tror att min mage håller på att fucka upp sig, den får verkligen inte det, imorgon blir det typ fest och kanske på lördag också. Ehh får ta två alvedon och sen är den fixad :) Haha. Man kan ju iaf hoppas.


Nu ropar bejb. Hörs imorgon. Kramkram

Kommentarer
Postat av: E

HAHAHA :D Bilderna, wiiiiiie :D

2009-05-08 @ 21:34:58
URL: http://eonor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0