2009-06-11

Har inte skrivit på ett tag, vet inte riktigt varför.

Idag blev Älsklingen hemma från jobbet, lika så igår, magsjukan spökar.
Bättre att vara hemma än att smitta alla på jobbet.



Just nu sitter jag och kolla om det finns andra säsonger av Real housewives of Orange County att se. Kollar runt lite. Älsklingen spelar tv spel med hans vän. Jo innan vi alla gick hem till oss tog vi en fika nere på stan också, blev en "god" chai latte, alla har sagt att den är så underbart god, men jag fattar inte mig på smaken riktigt, kommer nog att hålla mig till min och vännens hasselnöts-latte i fortsättningen. Mums :)
Hämtade ut min salva också.



Nu ska jag börja rensa i den stora hyllan och överväga min ide om att måla om våra 6 köks stolar. Det kan nog blir riktigt bra :)

Tänker på dig vännen, möter upp dig vart du än är sen när du kommer hem. Älskar dig!



Hörs senare ikväll. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0