2009-02-02

Mår illa av dem nya tabletterna :(
Men men måste äta dem.



Vill hitta på nått imorgon funderar på att dra till mamma, eller följa med mamma och mormor till s-tälje.
Tåls att tänka på.
Nu ska vi snart sova, känner mig helt ur, vet fan inte varför, kan vara tabletterna, kanske.
Sitter och lyssnar på Whitney, gu vad hon är bra, love her.
Gammla låtar är bäst. Sen så lyssnar jag på min favvo metal grupp också... Ill... NINO :D
Love them. Bästa låtarna är live låtarna, vi skulle ha sett dem men det blev Thailand istället, kan inte klaga på det, haha.
Fan bästa 2 veckorna i mitt liv, sol, bad, drinkar och en massa god mat.
Shit, drömmer mig tillbaka ibland, vi ska dit igen, så är det bara! :D

Finns inge starkare band än en mor och en dotter, det bryts aldrig.
Älskar dig mamma, älskar dig bror, älskar dig pappa.
Älskar dig Matias, ni är det bästa!
Vissa är nära, vissa är mindre nära, men dem kommer alltid att finnas nära, nära i mitt hjärta.



Nej nu ska jag fixa mig och borsta tänderna och hoppa i sängen!



Vi höres, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0