2009-07-25

Hello! Killarna sitter och spelar Mario på Game Cube (my love och Ozzy) och jag ska se lite SATC :D
Dagen har varit great, vi åkte till mormor och hjälpte henne, hon hade fått punka, efter det så blev vi bjudna på mat, både my love och jag tog black and white, fläskfilé med pommes och bea-sås. Gudomligt gott.
Vi hade det mysigt, mamma, mormor, my love och jag idag :)
Sen efter det mötte vi upp my love´s syster som skulle låna någe att ha på sig till ikväll, hon skulle på ut-flyttnings fest :)
Hon lånade ett svart bas linne och en lila aktig kort ärmad shorta. Satt perfekt på henne :D

Kvällens klädsel blev svarta diesel jeans och grön blommig blus från topshop.
Nu väntar girlsen på Manhattan på mig, SATC här kommer jag :)



Hörs, kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0