2009-07-05

Idag känner jag mig ännu mer sjuk. Älsklingen tar hand om mig. Tack Bejb, älskar dig.



Snart ska vi ner till stan. Sen så blir det kyckling och ris med sås och sallad.
Fick massor av färsk lök och potatis av min fina vän + mamma igår. Tack så jätte mycket. <3




Nu sitter jag vid datorn och kollar runt lite. Igår kollade jag runt på lite olika sidor om man kunde hitta min LV mini väska som jag har, är ute efter om den är äkta eller inte. Det jag tror är att det är äkta skinn iaf. Så jag ska kolla upp om det är helt äkta. Då blir jag glad. :) Man ser ju skillnaden på den och den jag köpte i Thailand.





Nu ska jag kolla vidare. Vi höres. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0