2009-07-02

Idag var jag med fina Ellie, vi badade, hon solade, jag brände mig, haha. Mycket trevligt var det.
Sjukt skönt i vattnet.

Sen så händet det lite neg grejer. Vill inte ta upp det i bloggen.
Finns alltid här E, dag som natt. Bara ringa eller sms. Du får prata hur mycket som helst. Jag lyssnar, i timmar i dagar. Sviker ej. Vill att du ska veta det. Så gör man i en vänskap. En stor kram till dig! <3



Shit sen lirade vi tv-spel galet länge på samma bana, sista uppdraget, fan vi kom inte längre.
E, vi måste klara det nästa gång, det vill säga i helgen. Haha. Annars får vi be någon annan klara det åt oss, sen väljer vi någon annan roligare bana, haha. :)
:D


Nu väntar jag på Älsko som har varit hos sin far och lagat bilen.
Den är fixad, yes! :D:D:D:D


Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0