2009-01-15


Hej hej! Var hos tandläkaren förut, gick bra, fast jag hade lite knas med mina visdoms-tänder som håller på att växa ut, så hon rekomenderad att jag skulle köpa en speciell munn sjölj. Mamma och jag gick runt lite på stan sen och sen hem till Bejb och mig. Hon älskade soffan, va bra, var lite osäker på mönstret, haha. Älskar dig mamma!

Snart kommer Älsko hem från jobbet, han var redan klar med jobbet kl vid 14 tiden, men jag klagar inte, skönt att han kommer hem lite tidigare. Det har han snart gjort i 2 veckor. Mys!

Ska straxt börja med middagen. Blir nog någon sorts gryta hade jag tänkt. Ska kolla i våran stora kokbok om det finns några goda recept. Fast nu ska jag kolla på några fler avsnitt av SATC och städa lite. Vi ska möblera om hos oss i helgen, ska bli så mysigt. Älskar vårat sovrum och v-rum. Kunde inte få bättre lägenhet, på ett bättre läge. Ska bli en massa grillning under sommaren också. Fattas bara lite mer saker som ska till balkongen, som ett bord, grill, blommor i massor + växter och en massa små grejer. Vi ska kanske åka till IKEA i helgen, då ska jag kolla på lite balkong grejer, ska kolla om dem har några fina vinter växter man kan sätta på balkongen.

12 dagar kvar - 20 månader mellan Älsklingen & mig, ska firas med middag och bio (inte bestämmt oss)
20 dagar kvar - min 22 års dag (grattis till mig)
22 dagar kvar - azra´s 22 års dag (grattis till dig vännen, love u)

Nu ska jag hoppa vidare.

Hörs lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0