2009-01-18



Hallååååå alla! (: Hur är det med er idag? Med mig är det fin fint.
Vi vaknade vid 11 tiden och gjorde pankakor med stuvning till frukost/lunch, dem blev jätte goda Efter det åkte min lover till sin träning (han tränar bandminton). Jag själv har inte gjort så mycket, bara haft lite egen-tid. Har duschar och bara tagit hand om mig, det behövs.
I veckan så har vi inte så mycket planerat. Vi ska iallafall stor-städa lägenheten tills den 7 feb, då blir det kalas, med släkten. Kommer väl en ca 15-20 pers. Panik ege. har ju inte så många stolar, men det löser sig. Ska köpa lite mer koppar och fat under veckan iaf. Får vad som finns. Vill helst ha några antika. Gillar mer antikt än vanliga från IKEA.
Sen så kommer fömodligen mina underbara vänner hit. Vi ska laga mat och ha det allmänt mysigt, det va ju ett tag sen alla var samlade på en och samma plats. Man måste ta vara på sina vänner. Det är dem som finns där för en, men man ska också tänka på att finnas där för sina vänner. Det jag verkligen gillar är att bara sitta ett gäng vänner på ett café och bara prata, bara sitta och inte bry sig om tiden, för vem vet vad som händer om 1 år, någon kan vara gift, någon kan ha fått barn, några kanske har flyttat från Sverige. Så man ska ta vara på sina vänner. Hjälpa varandra. Men jag hoppas att vi ändå vad som än händer fortfarande är vänner.
Nu ska jag fortsätta se film, ser på  "The Curious Case Of Benjamin Button" den verkar helt otroligt, jag råder er att se den på bio eller ladda ner den.

Ellie: Jodå, man har tjafsat, men inge stort. Det behövs efter allt som har hänt i ens liv, håller du med?! (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0