2009-02-03


"Samantha - Who?"

Tandläkaren gick bra. Innan så tog mamma och jag en fika på G, jätte mysigt, satt bara och pratade i ca en timme. Efter allt det åkte vi runt lite, åkte b.l.a till Ö&B, köpte lite party saker tills på lördag. Can´t wait säger jag bara. Blir kalas hemma hos oss, sen på kvällen blir det kina resturang med min älskade vänner och Älsklingen.

Köpte ett alla hjärtans dag kort till Bejb också idag, kanske lite tidigt, men snart är det ju den dagen. Ska bli mys! (L)


Om ca en timme ska jag möta upp en vän, hon skulle göra lite saker på stan, hon ville ses. Alltid trevligt. Kanske blir en fika. Igen. Säger aldrig nej till en till latte (hasselnöt).  (:
Jo just det, vi börjar få ordning här hemma också. Det känns bra. Vi ska bara ta upp alla fin saker som ska in i fin skåpet. Nu har vi hittat en bra plats för den.

Jo vad ska ni andra gör idag?

Nu ska jag iväg, hörs later eller någon annan dag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0