2009-04-21

Kom nyss hem, var och gjorde en massa ärenden på stan. Åt mig och Älsk.


Såg en rolig stan på stan också, fick mig att le hånfullt. Haha.

Haha.. Haha, kan fan inte sluta skratta... Rosa... Herregud min skapare... Hahahaha
 
Just nu håller jag på att städa, diska och tvätta plus en massa annat, blir lite musik samtidigt. Trist.






Sen ska jag börja med middagen. Vet inte riktigt vad jag ska laga, men nått gott blir det iaf. Nu ska jag vidare. Det vill säga springa runt här hemma och göra det fint.


Jo blir allt likadant i sin vänskaps krets om man gifter sig?


En variant av Vivienne Westwood klänning Carrie Bradshaw hade "Sex and the city"-filmen.
( Kostar ca 74.000:-)

Kommentarer
Postat av: Elliebellie

Din bröllopsklänning? xD Allt blir väl likadant om man gifter sig? Vad skulle ändras liksom? Inte så att man umgås mer som ett gift par :P

2009-04-22 @ 07:39:13
URL: http://eonor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0