2009-04-29

Snart ska jag möta upp vännen. Vi ska in i min favorit butik och kolla lite.
Snart är det valborg också, det vill säga imorgon, sen är det fredag då blir det förmodligen fika med vännerna och riva, ska bli awsome. Kanske blir grillning på lördag också. Ska prata med "gänget" :)


Verkar som att det blir en fin onsdag idag. Varmt och skönt. Nu ska jag sätta mig på balkongen, ta nått att äta och bara njuta att jag har så fina vänner, familj och
pojkvän.

Mamma, jag älskar dig, gu vad skönt det känns att du alltid är där, att jag alltid kan prata med dig, du lyssnar, du säger vad du tycker. Och du vet att du kan prata med mig om allt, vad som helst. Älskar dig mamma. Du är den finaste mamma en tjej kan önska sig. Du är älskad av många.

Ha en underbar dag alla så hörs vi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0