2009-04-27

Kom nyss hem, var med vännen hela dagen. Super mysigt väder.
Köpte en blå kavaj, ljusa jeans, svart tröjja, rött halsband och ett par orm örhängen, älskar alltihop.
Köpte också en blomm-hållare typ, tre ben har den och på toppen läggar man i en blomm kruka. (Tar nog på allt senare eller någon annan dag.)
 Ska nog lägga min fina vita pelagon där i, vi fick den av bejbs bror och fru i inflyttnings present. Någon dag tänkte jag också börja fixa ordentligt på balkongen. Ska bli så mys att ha alla vänner över på lite mys på balkongen i sommar. Ska bli underbart för oss också att sitta ute där och äta frukost tillsammans i sommar när bejb har semester.
Vi ska ta en roadtrip i sommar, blir nog Danmark eller Tyskland, i Tyskland bor min faster så då bor vi hos henne.
Sen så kommer vi säkerligen att åka till Grönan många gången, gå lite i gammla stan i stockholm och hälsa på min moster som bor på Östermalm.




Snart kommer bejb hem, ska laga lite middag till honom så han bara kan byta om och sätta sig och äta. Älskar att göra saker för honom. Vi brukar dela på sysslorna här hemma, jag lägger in disken i diskmaskinen och tar ut och bejb lägger in tvätt i maskinen och hänger upp. Det är så skönt att dela. Inte bara känna att man måste göra allt eller att bejb måste göra allt. Perfekt combo.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ellie

WIEWIE :D

2009-04-27 @ 18:19:24
URL: http://eonor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0