2009-04-06

Hello bloggen! Har ej uppdaterat på skit länge, men har inte velat. Har inget att skriva. Men mitt liv går bra nu, blir rätt mycket fika i solen på G med vännerna iaf. Det är soft.
Det går bra mellan min älskling och mig också, weeding på g kanske..? Haha eller va säger ni? Nej men seriöst det går väldans bra mellan oss. Så skönt att bara softa och kramas efter en lång dag. Laga lite mat och prata.
Älskar dig M. Alla mina vänner kommer att hitta kärleken, det vet jag, ni förtjänar love. Ni kommer att hitta love, för ni är underbara människor. Snälla och om-tänksamma. Love you guys! <3


Men det finns en person jag stör mig på massor. Denna person glor stirrar jag vet inte allt. Undrar varför. Finns inge svar på det. Men det är störande iaf... Man vill bara säga, hejdå, byebye, vill inte se dig igen, men det kommer nog aldrig att hända. Suck suck på denna människa, och kommer ej att skriva vem jag menar för denna stad jag bor i är alldeles för falsk, så vad man än säger kommer det ut, fast det sjuka är att det kommer ut på fel sätt. Så tänker inte skriva vem jag pratar om. Alla pratar bakom ryggen på varandra det bara är så i denna lilla stad jag bor i. Alla kollar och alla stirrar. Men men. Man kan inte göra så mycket åt saken, önskar att man kunde det Nej nog om denna människa. Kanske inte värt att lägga ut tid och skrivande på denna person, men men. Punkt och slut. Tack.


Idag blev det fika iaf, med två av mina vänner, vi satt jätte länge och pratade om allt, soft tycker jag. Pratade om en så kallad "café kille" och en annan, haha. Det blir nog svårt att välja, hehe, eller va säger du E?! :D
I veckan blir det nog grillning för oss alla. Vi ska vara hemma hos en kompis som har en jätte fin trädgård. Dricka lite och grilla, blir perfekt tycker jag, hoppas bara alla vill komma eller kan komma. Den 20 blir det sthlm med en vän, hon ska på en jobb grej. Hoppas att du får den, håller tummarna för dig. All lycka till dig den dagen.
Jag gillar mina vänner, alla mina vänner, så fina människor. Finns INGA bättre. Så skönt att vara med dem. Annars skulle jag nog gå runt hemma och vara tjurig om jag inte fick vara med mina vänner. Dem betyder allt.




Snart ska jag hem, ska ringa Älsko och be honom hämta mig, börjar bli kallt ute, och jag vill inte cykla hem, har bara en jeans jacka på mig, kallt, kallt. Haha.
Ska lägga upp lite bilder ikväll hade jag tänkt. Har tagit en massa.


Hörs, kram

Kommentarer
Postat av: Azra

Fint skrivet, vi älskar dig med Emma:)Friends for Life!!!

2009-04-07 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0