2008-12-26 - GRATTIS PAPPA! <3

Vill börja med att säga att vi har hållit på att flytta in i våran drömm lägenhet. Fick nycklarna idag. Älsklingen, hans vän, min vän och jag hjälpte till i flera timmar, sen efter det skjusade vi hem min vän. Tack för hjälpten, ses imorgon. Sen åkte Älsko och jag till MCD för lite mat. Ska bli mys att inreda sen i lägenheten. Vi ska ha en inflyttnings middag sen också. Ska bjuda alla. (Du är inte bjuden, ever! Känns skönt att säga det.) Vi ska snart hoppa in i sängen och mysa. Vi drack lite varm glögg förut också. Ska få jätte många gaderober i nya lägenheten. Älskling du är så snäll, hur kan vissa killar vara svin det fattar jag ej?! Nej nu ropar Älsklingen att han vill ha en puss, ska pussa ihjäl honom och bara vara överlycklig över att vi har varandra och att vi är äkta lyckliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0