2008-12-23



Idag har vill alla varit i etuna och shoppa lite, var massor med folk, M hittade
knappt någon parkering. Men vi lyckades hitta några. Jag köpte två par skor,
två mössor, presenter till mamma och mormor, presenter till M´s föräldrar.
Efter etuna skulle vännen klippa sig stan, hon blev jätte fin, Isak du rockar!
Mötte upp en annan vän och pratade lite om vad som händer på torsdag.
Vi alla vill ut, men som det ser ut nu så blir det inge. Men det är iof bra, sparar
man dem pengarna. Just nu sitter M med sin vän hemma hos och och spelar
nått nytt tv spel som M köpte förut, fattar inget av det, haha. Men det är ju tanken.
Gillar att M och jag kan säga "våran lägenhet" känns tryggt på nått sätt. Känns
som man växer upp, växer upp med den man älskar mest i hela denna stora
och konstiga värld. Snart får vi våran nya lägenhet, det ska bli så skönt. Sen
så är det bara ca en och en halv månad kvar till min födelsedag. Det gör vardagen
mycket skönare. Man blir större. Ska köpa nya vita lakan till våran säng också
någon dag det kommer att bli så fint sen, fattas bara två st fina säng bord.
Ska nog laga lite mat snart, har bara ätit en macka idag och det är inte bra, man
ska äta regelbundet. Då funkar magen som den ska. Kör på det då kommer
ni inte att få probbe med den i framtiden. Imorgon är det julafton, M och jag ska
till mormor på dagen och äta en massa gott, på kvällen ska vi bara mysa och
ha våran egna första julafton tillsammans som ett äkta par. Nu ska jag mysa
vidare, ska packa lite och laga food. Blir nog snabb-makaroner med ägg.
Gott, gott! Ni får ha en underbar jul och nyår så hörs vi igen.

P.S
Funderar på varför vissa människor är så elaka och egostiska, min tanke är
att dom gillar att vara så. Att deras själ blir större då. Hm, något att tänka på.

D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0