2008-12-13

M och hans syster och syster dotter och jag var på Lucia grej i våran kyrka förut, det var mycket trevligt. Min vän är ju med där, tyckte du var extremt duktig idag, E. Du måste vara med oss på nyår.
Ville bara säga att min hosta håller i sig. Vill inte mer. Det enda positiva är att vännen kommer till Strängnäs snart, då ska vi alla fika och ha det mys. Mer än bara en gång. Det kör jag på. Bli formodligen en bio på Heron City med alla. Det kallar jag mys. Vi håller på att laga ugns-kyckling med ugns-klyft-potatis till imorgon, lunch. För vi har nestämmt oss för att sova till tolv eller ett. Vad säger ni om det?
Snart ska vi krypa ner i sängen och se en skräkis-film som jag laddade ner igår. Den fick fem på imdb.com
Det verkar vara bra. Eller a den verkar vara b, men det gör inge. Bara att ligga nära M gör att vilken film vi än ser på duger. Kalla mig knas, men så är det. Vad ka ni göra på nyår? Ut och äta kanske? Eller bara laga middag hemma?
Tell me. Nu till min serie och efter det pussar, kramar och en b film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0