2008-12-11

Vill bara säga att jag älskar min finaste pojke Matias. 19 månader mellas oss snart.
Snart 2 år mellan oss. Det har gått super fort. Vi har hunnit varit i Thailand, Finland, förlovat oss, flyttat ihop, och allt känns helt underbart, denna kille vill jag leva med. Han behandlar mig med respekt.
Fattar inte hur vissa killar kan behandla sina tjejer så som dem gör. Under nästa år eller året efter det ska vi ner till Sicilien oh hälsa på min släkt, bila ner gör vi nog, då kan vi bo hos min farbor i norra Italien som äger ett Hilton hotel där. Älskar min farbor som bor där han är underbar. Han sa jämt till mig när jag var liten att kan kände en tjej som stavade sitt namn med tre M, alltså "Emmma" hihi, han är great, då kommer vi få bo gratis hos honom och hyra mopeder. Innan Italien ska vi hälsa på min faster Pina som bor i Tyskland och mina underbara kusiner, saknar Valentina massor, va jätte länge sen vi sågs och dansade till Shakira, haha! Gillar faktiskt roadtrips, fast då ska man åka bil så man kan stanna vart man vill. Det är det roligaste.
Snart kommer min finaste hem, då blir det kvälls macka och mys. Imorgon ska vi bara ta det lugnt och mysa och se filmer hela kvällen + helgen. Vi ska packa en hel del också för vi flyttar ju som sagt den 29 december, ska bli så skönt med vårat egna sovrum. Vi ska mysa till det så mycket. Bara en sak som fattas till det rummet är min tv dosa till min tv som vi ska ha i våran sovrum, det har försvunnit. Men den dyker väl upp sen.
Nu ska jag torka håret och lägga mig i sängen och fortsätta se på serien "30 Rock" så jäkla bra serie, rolig och helt great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0