2008-12-10

Idag blev det en fika med vännerna. Mysigt. Vi alla tog en latte. Vi givk in en sväng på Röda Korset också där jag hittade en halsduk, doft-ljus, ljus-hållare, och blåa funger vantar. Mycket finaköp. Allt gick under 10 kr. Just nu sitter jag och dricker te, sjukt ont i halsen. Visste att min kära hals skulle örja strejka nu när vinterna halvt är kommen. Varför? Men det är alltid gott med lite te emellanåt. Dricker ju vanligtvis annars latte. Är alltid öppen för ändringar. För er som inte vet så flyttar M och jag till våran tvåa om ca 19 dagar. Jag kallar det för "drömm lägenheten" Ska bli skönt att få mer garderober, har ju bara en nu. Och den ordningen som är i den kan man spy på. Så fina "bal" klänningar som jag bar har släng in där som en hår-boll, det är en hemsk syn. Så när ni kommer hem till oss, hoppa över att kolla i min garderob om ni inte vill börja gråta och falla i foster-ställning. Jag säger det bara. Ett litet tips.

--------------------------------------------
"dagens saker i love"
Mitt nya goda te
Min fake päls, endast 250:-


--------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0