2009-06-14

Nu har vi kommit hem från mamma, vi var där och äta lite middag, var jätte gott.
Älskar min mamma mest! Vi kan verkligen prata om allt, känns underbart tryggt. Love you!

Fick en fråga förut? "Vill du och Emma vara gud-föräldrar åt William?"
Vi ska självklart "ja"
Vilken ära att få vara det. Vi ska på dop den 27e juni, Älsklingens syster ha en privat präst och lilla W ska döpas hemma hos dem. Gud alltså, när hon frågade trodde jag att jag skulle rammla ut ur bilen. Va lycklig jag är att få vara gudmor.


Så snart ska vi börja leta efter den perfekta presenten till lilla W.



Shit jag är helt till mig av lycka, att dem vill att vi ska vara det. En ära helt enkelt. Lycka.


Kommentarer
Postat av: louise

sv; Love it!! :)

nej har lånat säsongerna av min kompis bara,:)

2009-06-14 @ 18:58:01
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0