2008-12-19

Om ca en timme kommer M hem, då ska vi åka iväg och handla lite, bror ska också följa med. Han ville ha skjus till ÖoB.
Pratade nyss med min bror och han slutar klockan fyra, det blir perfekt för då kommer M hem och se drar vi. Ikväll ska M och jag se Wall:e och bara mysa. Sen blir det någon till film, en skräkis jag laddade ner förut. (Fy man får ju inte ladda ner.) Nu ska jag dricka upp min hasselnöts latte och kila vidare. Ha en bra fredag plus helg.
Jag var med i Frida tidning förut. Var helt underbart. Dem bara tog mig. Behövde inte söka eller nått, enbart hade dem sett bild på mig. Hur skoj är inte det? Jo lite om jag får säga det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0