2010-05-03

Hello!


Idag har det varit en underbar dag, fick min väska i brevisen, yes! Var precis så jag har föreställt mig den. Kommer passa perfekt till klänning m.m. i sommar.

Mötte upp mamma vid lunch, vi satte och tog varsin kaffe och pratade lite. Hon vet precis vad hon ska säga för att få mig att må bra. Inte för att jag mår dåligt, men ändå. Sen åkte hon hem och jag mötte upp en vän. Efter ett tag kom Bejb ner till stan och vi åkte och kollade lite i affärer, köpte 6 st krukor, har sått 2 st olika blommor i dem. Får se om det blir nått. Dem andra blommorna jag sådde den 23 har börjat pluppat upp. Man blir så glad. Tänk vad blommar kan göra en glad. Mamma sa jämt det förut men jag trodde inte riktigt på henne då men nu i efterhand så hade hon så rätt. Det sägs ju att ens mamma vet bäst och de är tamme-f-n sant.



Har nyss ätit också, blev en god tonfisk sallad men en massa kryddor + olja. Så gott. Typ någon sommar mat känns det som. Grabbarna ska dock äta en aning godare mat, scan´s pyttipanna med stekt ägg till. Det äger nog min mat.



Just det hade mina vintage gröna bralls idag. Dem matchade jag ihop med en hel vit t-shirt och en svart linne kavaj och min nya väska så klart.





Nu ska jag plocka med tvätten lite. Finns en del att vika. Eller kanske fixa lite mer med mina blomms, haha. Jag är hucked! And I live it!



Kram, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0