2010-03-27

Heeeeeej!

Ikväll blir det en mys-pizza-film kväll. (Bejb brumma iväg och köpte pizza m.m.) Vi ska mysa som f-n! Love it! Behöver verkligen återhämta mig efter igår eller hur vännen? ;)


Kan sammanfatta kvällen igår; Extret ont i fötter, ben, kropp m.m. Virrat runt. Vissa fick en hel del blickar..? ;) Men det var en riktig brak kväll alltså och du vännen vi får slåss om armbandet elr hur?! ;) Jag delar gärna med mig av mig, no problems :) "Hej då, shit ta kort på LIIIIIMOOOON!!" :D



Nu ska jag fixa datorn så vi kan se film. Ni alla får ha en underbar lördags kväll.



P.S Fick se en elr a två roliga grejer förut idag, haha kan verkligen inte sluta garva i huvudet. Vissa är verkligen something, haha D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en grym kväll igår, me like it;)

/// A

2010-03-27 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0