2010-03-16

Imorn eller a idag ska jag nog ta en hemma-pyssler-fixa-dag. Ska städa, tvätta, fixa, plocka och en massa annat.
Ska kanske möblera om lite också.

Måste verkligen bestämma mig för en klädes outfit till en utgång den 26e. Har en hel del outfits, fast de mest vanligaste problemet är vilken man ska välja...?

Jag verkligen älskar att sätta ihop olika outfits. Ha tex ett par skor med ca 5 st outfits eller ha ett par leggings med olika tröjor och så vidare. Hur brukar ni välja era outfits för en ute kväll eller middag? Ni kanske har en stylist?



Ska snart sova lite. Ska sätta fart tidigt imorn hade jag tänkt. Får se om de blir en tripp ner på stan för lite inhandling av nåe mat varor. Behövs alltid. Tror nästan att jag ska köpa några liter mjölk och ngn fläskfilé till helgen. Denna helg som kommer blir nog en lugn helg. Tror inte att det händer så mycket.
Funderar på bio, vi vill ju se Alice I Underlandet 3D. Antingen ser man den nu i helgen eller någon annan helg.
Annars blir det lugnt. Vill dock åka till IKEA igen och kolla lite. Älskar att gå runt där i timmar och bara njuta av allt fint dem har, köpa sig en kaffe nått att äta och i stort sätt bara njuta.



Nu ska jag fixa och sen hoppa i säng. Big day imorn. GODNATT! XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0