2010-01-17

Vi alla är fortfarande upp, grabbarna spelar tv spel och jag kollar på Rachel Zoe Project från början, åh va jag vill att hon ska göra en tredje säsong, hoppas hoppas.

Snart blir det läggdags, M syrra + barn kanske skulle komma förbi imorn med och leka lite :)
Dem skulle väl kanske komma vid 11/12 tiden imorn, då går det inte att sova hela dagen som idag haha.
Men vi kommer iaf att sova länge, känns så skönt att kunna sova ut.

Sen så ska M lämna CV till hans chef så hans chef skickar/lämnar det vidare till personen håller i jobbet. Hoppas hoppas. Men man ska ju inte hoppas på för mycket då blir det inge av det.

Har ätit 4 avocados idag btw, så gott, men det kanske inte är så bra att äta hur många som helst. Funderar på att kolla upp något avocado recept. Det borde finnas. Kanske någon avocado sallad eller nått sånt, nej nu blev jag sugen på en till haha. Det är som om jag öppnar en oliv bur (helst stora bruna) då äter jag i princip upp hela, men ack så gott med oliver. Just det måste ju göra en dry martini någon nång också, har hört att det drinken ska vara god.


Nej nu babblar jag bara på, om jag ej slutar så kommer jag älsdrig, måste ta av mig mina skil (stavning?) klckar och förbereda för säng.



Ni får ha en bra kväll/natt/morgon m.m. så hörs vi imorn. Kram, gonatt!



Bejb snart, bara några få månader kvar nu, kan knappt vänta längre :) <3

Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar rachel zoe project!

2010-01-17 @ 12:29:24
URL: http://emmaalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0