2010-01-10

Hej, hur är de? :) Hoppas alla mår bra och ni är friska.


Själv mår man mindre bra, ont i halva halsen, vaknade upp med det, segt. Skulle ju på kalas idag, men det blev inge med det, synd. Hade velat firat Milla. Men det kommer fler gånger. Grattis fina Milla! <3
Vad har ni för er? Jag sitter vid datorn och lyssnar på lite old love songs, "thaaaaats amore" t.e.x :)
Mycket bra låtar måste jag säga. Vad ska ni hitta på idag? Shoppa, fika eller bara ta det lugnt?


Jag ska snart börja med middagen, blir nog choritso med ris och söt-sur-sås, gott gott!




Nu ska jag lyssna vidare och plocka lite här hemma och sätta på någon disk-maskin också.


Take care friends, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0