2010-01-07

Hej va har ni för er? Själv sitter jag framför datorn, vi ska snart hoppa in i badet och sen vila, får se vilken ordning vi tar det i :)

Vi fixade bank saken idag också, kommer bli lättare nu, känns skönt.


Imorgon är det kalas som gäller, lilla Johanna blir 12 år, hon börjar bli så stor. Sen på söndag är det kalas för Milla, har köpt varsin tröjja till dem, Milla får en svart/vit randig tröjja med ett leopard skärp till och Johanna får en lila/rosa/svart tröjja med glitter dö-skalle på, båda är mycket fina.


Funderar på att hämta sy-maskinen hos mamma någon dag också, vet inte ifall dem har lagat den, sen så ska jag sy klänningen som jag har tänkt på. Funderar på att använda ett senaps gult/brunt tyg och ett vanligt mörkt bruntä Får se hur jag gör, måste skissa lite mer först och hämta prov dockan hos mormor, hoppas honhar kvar det. Min mormor är en riktigt hejare på att sy, hon kan sy nästan allt, och sticka, love her! <3




Nej nu ska jag trampa vidare, mot sängen eller badet. Lutar nog åt badet med lite champange bad-skumm, hi hi.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0