2010-02-08

Hej hej!

Har inte kunnat uppdatera så mycket för vi har bytt internet. Till en aning snabbare. Perfekt.


Min födelsedag var great, fick en massa fint. Bla en keramik svart igelkott. Den är hur fin som helst.



Igår bjöd bror (som fyller samma dag som mig, tvillingar) födelsedags fika för familjen, det var hans tjej familj och min. Mycket trevligt, det bjöds på tårta i mängder, kände mig för full i magen på bara tårta.
Sen på kvällen var det för pärla hemma hos oss med Pigelline drinkar samt utgång. Trevligt. Fast det känns alltid jobbigt när det är så extremt mycket folk ute. Dans golvet blir som en stor pool i princip. Någon mer som håller med?


Idag så blev det pizzeria mat för oss och vila. Det behövdes verklingen efter en hel helg man har varit igång.




Nu ska vi snart sussa, imorn är det möten som gäller och ringa ett par samtal samt en efterlängtad fika med fino mor <3

Hm undrar om man orkar plugga också? Kanske...




Nu ska vi sova, gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0