2010-08-26

Idag har jag haft en awesome dag, fixade lite grejer på förmiddagen och sen mötte jag upp lite vänner, satt och pratade i några timmar. Älskar att möta på folk och prata mode, är så skoj att det finns sånna människor som man verkligen kan prata om allt som har med mode att göra. För min passion är fan verkligen mode i högsta grad!



Fyndade lite S-H (second hand) igår också eller a inte lite, en jätte fin svart afton klänning, en blå tröjja med en färg glad kanin på och det bästa av allt en brun metalic Maria Westerlind träjja. Den är så fin, lite för liten men det går att göra om den till en kofta och det ska jag göra. Funderar på att kanske använda den till Blog Adwards. Inte bestämt mig om jag ska gå på det eller inte. Kanske kanske inte ha ha.

Hittade en brun typ orm speed väska också. Nästan lite doktor feeling på den. Gillar den skarpt och den är redan en favorit.



Imorn ska jag fixa lite grejer så det blir en lugn dag. Vi höres! xx E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0