2009-05-20

Sitter och tittar på Älsklingen som sitter brevid mig och spelar lite, han är så underbart fin, kan titta på honom i flera timmar. Han är så snäll och respektfull. Älskar honom. Finaste killen på jorden. Snart 2 år mellan oss, den 28e maj gäller det. Yes. Jag längtar. Att vi redan har kommit till 2 år, kan fan inte fatta det, kan inte fatta att jag har fått vara med denna underbara kille. Han är fin rakt igenom. Finns inget bättre än att ligga i hans armar och bara njuta. Finns INGE bättre, det slår allt.
Han är den killen jag vill leva med. Den jag vill dela allt med, det bara är så.
Sen också är jag glad att jag har en sån underbar mamma, som finns där, ringer hela tiden bara för att kolla hur det är med mig, älskar dig, skulle inte byta ut dig mot alla pengar i världen. Du är min bästa vän, min mamma och den jag kan berätta allt för, känns tryggt att jag kan prata med din om allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0