2009-03-15

Hellllooo!! :D Hur är de med er?



Har inte skrivit på ett tag, vet inte alls varför.

Men nu tänkte jag skriva lite, inte för mycket och inte för lite.


Igår blev det utgång för oss alla, det var Älsklingen, A, E och S, mycket trevligt, och shit va mycket dans det blev. Fick fan ont i fötterna, fast jag hade låga skor, haha, fatta om jag hade haft klackisar, det hade nog gått väldans illa.
Det ack så kul vi hade! :) ( Vad påminner ack på E? :D )
Måste fan göras om men då ska det bi mer dricka än bara röd vin. Haha, eller hur A? ;)


Idag har Älsko och jag bara tagit det lugnt, hans föräldrar var förbi förut på en fika. Sen har vi bara tagit det och myst.
Älskar att bara stå och kramas länge med dig min underbara Älskling.
Det är det som är mest värt.




Nu ska vi ta nått att äta.




P.S Gu va skoj med så många kommentarer, svarar på alla imorgon plus bilder från gårdagen. D.S

Kommentarer
Postat av: Ellie

HAha, ingen aning (a)

2009-03-16 @ 10:10:39
Postat av: J

kul :)

Jo, han är snygg :D var hos honom i fredags :) tittade pâ Gran Torino, sâ bra film! :D

Ha d sâ bra

2009-03-29 @ 20:15:25
URL: http://snuttiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0