2009-03-04

I lördags firade jag och min baby tjugotvå månader tillsammans (2007-05-28 - 2009-02-28). Lycka, älskar dig! Sen på kvällen blev det utgång för oss och vännerna. På söndagen blev det bowling med babys syster och hennes son. Mycket skoj, kom på andra plats tror jag. Sen i måndags var jag med vännerna A och E, vi fikade. Så mysigt att bara sitta och snacka. Var inne på min favorit second hand affär också i måndags, hittade en kofta och en kavaj och ett blått linne.
Idag var jag med alla mina vänner, vi fikade och åkte till McDonalds. Trevlgt, mycket trevligt.
Har en massa foton från dagen. Idag köpte jag tre stycken väskor. En röd, en svart och en beige.
Nu ska jag hjälpa my baby med att hänga upp tvätten, sen ska vi ta en power-nap. Mys!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0