2009-06-28

Nu ikväll har Bejb och jag ätit kina mat, nere på stan i hamnen, gu så gott, kommer vi göra mer i sommar.
Var skit mysigt.

Idag är det också våran 2 år och 1 månaders dag. Grattis till oss, älskar dig mer och mer för varje dag som går, du är verkligen mitt allt. Älskar dig!

Annars så hämtade vi upp bror i Borlänge från Peace & Love, fy fan vilken resa det var fram och tillbaka, men ändå mysigt :D AC i bilen och allt.
Innan vi hämtade upp honom var vi på dop, Matias systers lilla W´s dop. Vi är ju gud-föräldrar åt honom.
(Bilder kommer.)


Imorn ska jag möta upp min fina vän, vi ska till våra två favvo vintage affärer som har öppet på måndagar. *längtar*




Snart ska jag duscha, sen blir det sängen för oss. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0