2009-07-12

Kommer skriva mer om fredagen, men just nu får det vänta.

Vi har nästan gått upp nyss, hur skönt som helst att sova ut. Igår såg vi film, filmen King Kong som gick på tv, den är väldans bra.


Nu så straxt ska Bejb och jag åka till min fina mamma och äta lunch/middag. Hon vill bjuda oss på mat för att vi har ställt upp så mycket. Tack fina älskade mamma.
Bejb har redan klätt på sig, nu ska bara jag göra det sen drar vi mot MAMMA! Älskar min mamma, finns ingen som är mer bäst än min mamma :) <3



Ikväll så ska vi kanske möblera om här hemma, men bara kanske för vi vet inte hur vi ska ha det än. ;)

I slutet av denna månad ska vi åka på en kryssning också om allt går som det ska, yes säger jag bara! :D





Nu ropar Bejb, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0