2009-01-27

Idag var jag och min bästis och fikade lite, satt väl i en timme och bara praade. Älskar det. Sen vid fem tiden skulle hon hem och äta, det skulle jag med, eller jag skulle hem och laga mat till Bejb och mig. Blev korv stroganoff, vet inte om det stavas så. Men who cares. Bejb kom hem från jobber vid halv sex. Just nu sitter Bejb och spelar tv-spel. Vi ska snart se film. Kopplade in dvd:en vid tven i vårat sovrum. Love it.
Har tvättat och diskat idag också. Behövdes. Blev fyra tvättar. Vi ska hänga upp alla snart.
Helgen som kommer blir det fest och utgång igen. Men bästisarna. Love it to.
Nu ska Älsko och jag se film och dricka cola med pop-corn. Hörs när vi hörs! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0