2009-01-30

Imorgon ska vi städa våran lägenhet, det behövs, för nästa helg kommer ju gästerna. Hela Älsklingens släkt plus min lilla från mammas sida. Önskar min pappas släkt kunde komma med alla bor utomlands.

- Köket, vid matbordet + laga mat delen
- Vårat sovrum, mattorna, under sängen, byta lakan
- Badrummt, badkaret, golvet, toan, hylan, handfatet
- Hallen, mattan, sko hyllan, hatt hyllan
- Varddagsrummet, sofforna, mattan, allt!
- Alla golv
- Plocka undan grejer som inte ska stå på golvet
- Ta upp extra bordet + extra stolarna
- Köpa lite party saker som läsk, kakor, chips, godis m.m.
- Bära ner skinn soffan i källaren (om den nu kommer in igenom dörrarna)
- Klippa håret, mitt hår måste toppas, snarast



Sen till den viktigaste saken med min dag:
Ska förmodligen få en bärbar-dator av Älsklingen i födelsedags present, vi ska iaf åka till Media Market i Sthlm och kolla. (: Kan inte få något bättre, love you!


Sen en grej till, tack E för att du stöttade mig när du fick reda på det där. Tack! LOVE YOU!!!! <3
Fan va skoj vi ska ha i helgen, eller hur?! :D


E & A ni är helt underbara vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0