2009-01-23

God morgon! Nu har Älsko precis åkt till jobbet. Alltid lika ledsamt. Längtar alltid till helgen då man kan ta så lång sov morgon man vill, vi brukar ligga i sängen till ca 14. (Helgen kom till oss!) Men det är så skönt. Kan säga att denna natt var underbar, (som alla andra nätter) att bli kramad hela natten under ett och samma täcke, av en underbar Älskling det är guld värt. Kan ej tänka mig nått bättre. Älskar dig min Älskling. Du är den bästa killen i världen. Vet alltid hur du ska göra för att jag ska må bra. Ser fram emot alla år vi ska ha tillsammans. Du och jag. Inge krångel, inge tjaft, inget! Bara du, jag och kärleken.
Nu ska jag göra en macka och lite te. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0