2009-01-21

God eftermiddag, allt ok? Hoppas det. Pratade nyss med min underbara vän. Vi skulle ses idag men hon jobbade över så vi ska se imorgon istället. Längtar.
Snart kommer Bejb hem, vi ska iväg och köpa ett soff-bord somjag hittade idag.
Igår kväll i sängen pratade Älsko och jag om våran frmtid, vad vi vill göra och så. Vi kom fram till att vi ska ta en weekend till NYC och Paris. Vi ska kolla upp lite rese priser och sånt. Det bli att bo på nått fint hotell i NYC och Paris. Då ska vi bara vara, kolla runt och allt. Vill åka upp i Elfeltornet och gå runt i Central Park. Längtar till det.

Kom på en sak idag, om man inte har vänner och familj som älskar en för den man är vad är man då? Har man nåe kärlek i sitt liv då? Det tror inte jag.

Jag har en massa underbara människor omkring mig vare dag och jag skulle inte byta ut det mot alla pengar i världen.
Aldrig! (Jag hoppas att Du inser att man måste vårda om sina vänner och familj.)
Har aldrig mått så här bra som jag gör nu. Älskar mina vänner och min familj, älskar min underbara Älskling Matias. Du gör min dag värd att leva.

Nu hör jag Älsklingen i trappen. Ska gå och öppna för honom. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0