2009-01-19


Tja bloggen & alla där ute i internet världen! Hur står det till idag?
Sitter lite vid datorn just nu medans Bejb spelar.
Idag har jag varit med min finaste mamma i stort sett hela dagen, och min vän var med oss. Vi åt mat tillsammans och gick runt i affärer och kollade, hon betalade mitt nya ID kort, jag orkar inte göra ett nytt så de var någon slags mutning, haha. Va ska ni göra ikväll? Jag är trött. Jo fan innan jag glömmer, jag köpte ca 25 koppar + fat idag också, love them. Alla är nästan vita. Nej nu ska jag rulla vidare, tvätten måste hängas på tork.
Älskar min underbara Älskling! Snart 20 -månaders-firande-för-oss, yes! (:    

[En liten sak till: Jag tycker inte om Dig... Längre... Du är inte en snäll människa...                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0