2009-01-15


Ellie: - Yes födelsedags middag hos mig! (: Om alla är på så... Alla kan ju köpa varis del av maten, det blir ju perfekto.

Vi vaknade nyss, vi skulle ner på stan och äta men det blev mat hemma istället, inte mig emot, älskar att laga mat tillsammans. Skulle bara vila i ca 1 timme, men ops så vaknade vi nyss från att ha "sovit" från 18. Men skönt var det.
Nu ska vi ta varsin varm chocklad och lägga oss i soffan. På lördags är det Johannas födelsedags-kalas som gäller. Vi ska ner på stan imorgon tillsammans och kolla ut någon present eller två. Jo, till alla er om vill köpa nått i födelsedags present till mig kan köpa vad ni vill, exakt hur billigt, exakt vad som helts. En fin nyckelring, badmössa, ring, alvedon, ja jag sa ju det, exakt vad som helst!

Nu: chocklad och mys!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0